Reklamacje i zwroty

Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w nasze szkolenie? Kupując u nas, nie podejmujesz żadnego ryzyka – oferujemy gwarancję satysfakcji. Jeśli nasze szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu.

Reklamacja produktu lub usługi

  1. Reklamacje dotyczące zakupionych produktów można zgłaszać na dwa sposoby: Szkolenia online przez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt lub wysyłając e-mail na adres biuro@deltabhp.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    • Tytuł wiadomości: „Reklamacja”
    • Imię i nazwisko Klienta/Użytkownika
    • Adres e-mail
    • Opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji
  3. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na podany adres e-mail w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo przesłanej reklamacji.

Scroll to Top