Reklamacje i zwroty
Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy
Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w nasze szkolenie? Kupując u nas, nie podejmujesz żadnego ryzyka – oferujemy gwarancję satysfakcji. Jeśli nasze szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu.
Reklamacja produktu lub usługi
- Reklamacje dotyczące zakupionych produktów można zgłaszać na dwa sposoby: Szkolenia online przez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt lub wysyłając e-mail na adres biuro@deltabhp.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- Tytuł wiadomości: „Reklamacja”
- Imię i nazwisko Klienta/Użytkownika
- Adres e-mail
- Opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji
- Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na podany adres e-mail w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo przesłanej reklamacji.